Tuesday 18 June 2013

Siapa kata ini blog politik ?


Hahaha..hari ni kita santai aje. Saya tak larat nak menulis pasal politik. Sebab nengokkan gaya politik Malaysia dah jadi tah hape-hape. Lagi pun saya bukan blogger tersohor pemerhati politik. CyberTroopers BN jauh sekali. Belum lagi dapat projek juta - juta dari BNBCT.

Apa yang saya tulis kat sini adalah opinion saya sendiri. Kalau rasa boleh pakai, silakan. Kalau tak boleh, tinggalkan. Tak perlu caci maki yang menunjukkan kadar intelek rendah terlampau. Apa yang pasti, sebagai orang Melayu Malaysia, saya berhak untuk bersuara menegur bangsa Melayu dan juga bangsa Malaysia. Terpulang pada tuan yang empunya diri untuk "menggunakan akal" mereka.

Anyway, jangan keliru. Ini bukan blog politik. Ini blog opinion.

Chargas !

No comments:

Post a Comment